Tuesday 7 November 2017

Stokastisk Bollinger Bånd B Mq4


Bollinger Bands Range og Trend Trading Kommersiell Medlem Ble medlem Dec 2009 283 Innlegg Jeg begynte nylig å teste et system som er veldig enkelt, men stikker tett til markedsgrunnlag. I fremoverprøving og visuell tilbaketest har jeg sett veldig gode resultater. Det er veldig enkelt, og bruker bollinger band og støtte og motstand fra disse bandene for å få tidlige oppføringer og utganger. I utgangspunktet heres hvordan det fungerer. Når paret er i trend, enten tyr eller bjørn, vil midtlinjen til bollinger-båndet peke opp eller ned tilsvarende. Så i trendmarkedet bruker vi retracement tilbake til midtlinjen (ma) for oppføringer. Oppføring er enkel: Når prisen berører (eller nærmer seg) midtlinjen, er neste stearinlys som bryter høyden på den linjen vår oppføring. Vi går inn så snart lyset bryter høyt (eller lavt på en kort handel) i den forrige linjen. Vi tar profiit når prisen lukker tilbake under eller over sentrumslinjen. For en rekkevidde vil midtlinjen på Bollinger-båndene være flatt. Vi angir handler når prisen berører topp - eller bunnbollinger-bandet og hopper tilbake. Når prisen har brutt høy eller lav av forrige bar, har vi en handel. Vi avslutter handelen når det andre bandet er truffet. Jeg har vedlagt noen eksempler. Hvis noen har noen ide for en EA, tror jeg dette kan være SUPER lønnsomt P. S. Jeg har foudn at på 15min diagrammer kan du bruke en 20 pip TP og en 15 pip Stopp tap. Hvis du går inn på riktig tidspunkt, er dette også svært lønnsomt. Hvis noen EA er utviklet, ville det være flott å ha fleksibilitet til å sette en permant stop og TP for hver handel, og også en stealth stop og TP ville være bra, slik at megleren ikke kan se forhandlerens ordre. Gi meg beskjed hvis du har noen spørsmål, hvis du har noen ideer for å gjøre dette bedre eller forbedre strategien, eller hvis du er en programmør som kan lage en kvalitet EA som fungerer på mutliple par for dette. Ble medlem Sep 2008 Status: Medlem 368 Innlegg Ingen av eksemplene dine er til og med nyere, du burde ikke engang bruke BB selv. Riktig bruk av BB: Jeg begynte nylig å teste et system som er veldig enkelt, men holder seg nært til markedsgrunnlag. Først av alt, la meg si takk for deling. Jeg gikk tilbake på diagrammene en stund og kan se at ideen din definitivt har noen fordeler - det ser bra ut. Deretter ikke slutte å legge inn fordi det er noen IDIOTS-lignende kode4 på dette og andre forum som får en billig spenning om å skyte ned andre folks ideer selv før de forstår dem helt. Disse menneskene har trolig mistet alle pengene sine mer enn en gang og er bare bittere, patetiske tapere som ikke er i stand til objektiv analyse lenger på grunn av alle pengene de har trolig mistet. Dette er hovedgrunnen til at jeg sjelden vil starte en tråd - fordi alle disse løsere kommer ut av treverket og tar depresjonen ut på mennesker, som deg selv, som prøver å gjøre andre mennesker en tjeneste ved å dele en ide. Når det er sagt, har jeg en ide for en annen type handel som bruker systemet ditt: Hvis midtlinjen er skarpt peker opp, kan det være svært lønnsomt å gå lenge hvis prisen berører bunnbandet, og omvendt hvis midtlinjen er peke ned det kan være svært lønnsomt å gå kort hvis prisen berører toppbandet. Jeg håper at du vil fortsette å legge ut og legge inn diagrammer for live-handel fordi jeg tror denne ideen har et godt potensial, og kanskje kan vi legge til andre ideer til denne metoden - dvs. andre indikatorer, prishandlinger etc. for å bruke som filtre for å lage det enda mer lønnsomt. Hva er kriteriene dine for å bestemme spekteret av v. Trending vs. BB midtlinjen, for eksempel en type vinkel. Takk og smart idé. Når jeg sier quotflatquot, mener jeg at 20MA (senterlinjen) ikke tydelig peker opp eller ned sharpley. Hvis det er flatt, tar du handler som hopper av topp - og bunnbandene, og prisen bryter så høyt av baren som hoppet. Du vet at du har en veldig høy sannsynlighet handel hvis prisen også hopper av daglig supportresistance. Bare et notat: dette er ikke et fullt mekanisk system. Du har å bruke dommen din og sørg for at du tar kvalitetsoppføringer. Jeg liker å handle på 15 min tidsramme bare å ta de beste oppføringene. Når jeg ser en god oppføring satt opp på 15 min ser ut som det kommer til å skje, vil jeg slippe til 5 min TF og få litt tidligere oppføring. Når jeg gjør dette risikerer jeg 15 pips og tar sikte på 15-20 pips. Jeg legger ikke til et Stopp tap eller TP, jeg avslutter bare handelen på -15 eller 20 manuelt. Som jeg sa, må du bruke din dommer, og hvis du gjør det, bør du kunne vinne 60-70. På det tidspunktet er lønnsomheten avhengig av god Money Management. Først av alt, la meg si takk for deling. Jeg gikk tilbake på diagrammene en stund og kan se at ideen din definitivt har noen fordeler - det ser bra ut. Deretter ikke slutte å legge inn fordi det er noen IDIOTS-lignende kode4 på dette og andre forum som får en billig spenning om å skyte ned andre folks ideer selv før de forstår dem helt. Disse menneskene har trolig mistet alle pengene sine mer enn en gang og er bare bittere, patetiske tapere som ikke er i stand til objektiv analyse lenger på grunn av alle pengene de har trolig mistet. Takk for inngangen og komplimentet. Jeg må si at dette ikke er et system jeg opprettet, og det ligner på forex-utløseren, men jeg har tweaked den til mindre TF etter min smak. Det er ikke perfekt, men det er en start. Jeg liker innspill på pris som hopper av topp - og bunnbandene i en sterk trend, og i den situasjonen er jeg helt enig. Mange ganger i en sterk trend, vil 20 SMA gi et godt svingpunkt for pris, men igjen er det en dommedag. Som for kritikerne. så hva, jeg kom ikke inn her og hevdet å ha quotholy grailquot av handel. Tilsynelatende er Code4 allerede en ekspert, og jeg vil gjerne ha det som de har lært, slik at vi alle kan bli eksperter. Vennligst fortsett å legge til ideer som kan bidra til å filtrere dårlige handler, og eller øke vinnende prosentandel eller mengden profitt per handel. Strategien er gammel, men svært effektiv, og jeg lurer virkelig på om det ikke finnes noen EAer tilgjengelig. Spesielt rekkehandelsmetoden når MA er flatt gir mye pips når handles på 1h, 4h eller til og med daglige diagrammer. Jeg har god kombinasjon med Heiken Ashi: Et annet filter kan være et stearinlyspinne mønster, men i utgangspunktet vil lange wicks gi gode signaler. Det er en indi som heter Bollitouch, men det filtrerer ikke ut om markedet handler eller spenner. Jeg sjekket ut EA-kalt Multi-Strategy fra Farshad Saremifar, men. Takk for din innsats, jeg vil definitivt prøve noen Heiken Ashi. Engulfing stearinlys etter Pin barer vil nesten alltid gå for minst en god mengde pips i din favør. Jeg tror det er 2 viktige pris mønstre i denne metoden. Har noen andre prismønstre som ser ut som de kan fungere godt med dette systemetMy MT4 endrede indikatorer og samling Er det en måte å gjøre dette arbeidet så jeg kan se 15 min, 30 min, 1 hr. og 4 timer. Stokstenger på 4 timer. tidsrammeoversikt Jeg kan få lengre tidsramme-stokstenger for å vises i et kortere tidsrammediagram, men jeg kan ikke få kortere tidsrammer for å vises i et lengre tidsramme. Forhåpentligvis forstår du spørsmålet mitt. Takk Theres ikke bruk for å sette en kortere tidsrammeindikator på lengre tidsramme. Hver bar i et 4-timers diagram er. voila, alle handlinger i løpet av 4 timer. I løpet av 4 timer har du 16 15min barer, og du kan ikke vise stochastivbevegelsen i en enkelt 4-timers bar. Ta en vanlig MTF Stoch, åpne et 4-timers diagram, sett på stoket og sett det til 15 minutter, det du vil se er mange ødelagte linjer. Håper du forstår hva jeg mener her. B Indikator B Indikator Standardinnstillingen for B er basert på standardinnstillingen for Bollinger Bands (20,2). Bandene er satt til 2 standardavvik over og under det 20-dagers enkle glidende gjennomsnittet. som også er midtbandet. Sikkerhetspris er nær eller siste handel. Signaler: OverkjøptOversold B kan brukes til å identifisere overkjøpte og oversold situasjoner. Det er imidlertid viktig å vite når du skal lete etter overkjøpte avlesninger og når du skal se etter oversolgte avlesninger. Som med de fleste momentum-oscillatorer, er det best å lete etter kortsiktige oversoldsituasjoner når den langsiktige trenden er oppe og kortsiktige overkjøpssituasjoner når den langsiktige trenden er nede. Med andre ord, se etter muligheter i retning av den større trenden, for eksempel en tilbaketrekking i en større opptrinn. Definer den større trenden før du ser etter overkjøp eller oversolgt avlesning. Figur 1 viser Apple (AAPL) innenfor en sterk opptrending. Legg merke til hvordan B flyttet over 1 flere ganger, men kom ikke engang til 0. Selv om B flyttet over 1 mange ganger, produserte disse overkjøpte avlesningene ikke gode selgesignaler. Pullbacks var grunne da Apple vendte seg godt over nedre bandet og gjenopptok sin opptrinn. John Bollinger refererer til å gå på bandet under sterke trender. I en sterk opptrend kan prisene gå opp i øvre bånd og sjelden berøre nederste bånd. Omvendt kan prisene gå ned i nedre båndet og sjelden berøre overbandet i en sterk nedtrengning. Etter å ha identifisert en større trend, kan B betraktes som oversold når den beveger seg til null eller under. Husk, B beveger seg til null når prisen treffer nedre båndet og under null når prisen beveger seg under underbåndet. Dette representerer et trekk som er 2 standardavvik under 20-dagers glidende gjennomsnitt. Figur 2 viser Nasdaq 100 ETF (QQQQ) innenfor en uptrend som begynte i mars 2009. B flyttet under null tre ganger under denne opptrenden. De oversolde avlesningene i begynnelsen av juli og begynnelsen av november ga gode inngangspunkter til å delta i større opptrinn (grønne piler). Signaler: Trend Identification John Bollinger beskrev et trend-følgende system ved hjelp av B med Money Flow Index (MFI). En opptrend begynner når B er over .80 og MFI (10) er over 80. MFI er bundet mellom null og hundre. Et trekk over 80 steder MFI (10) i de øvre 20 av sitt utvalg, noe som er en sterk lesing. Nedtrender identifiseres når B er under .20 og MFI (10) er under 20. Figur 3 viser FedEx (FDX) med B og MFI (10). En opptrend startet i slutten av juli da B var over .80 og MFI var over 80. Denne opptrenden ble senere bekreftet med to signaler i begynnelsen av september og midten av november. Selv om disse signalene var gode for trendidentifikasjon, ville handelsmenn sannsynligvis hatt problemer med risikobeløpet etter slike store trekk. Det tar en betydelig prisvekst å presse B over 0,80 og MFI (10) over 80 samtidig. Traders kan vurdere å bruke denne metoden for å identifisere trenden, og deretter se etter passende overkjøpte eller oversolgte nivåer for bedre inngangspunkter. Konklusjoner B kvantifiserer forholdet mellom pris og Bollinger Bands. Lesinger over .80 angir at prisen er nær øvre bånd. Lesinger under .20 indikerer at prisen ligger nær underbåndet. Surges mot overbandet viser styrke, men kan noen ganger tolkes som overkjøpt. Kaster til nedre båndshow svakhet, men kan noen ganger tolkes som oversold. Mye avhenger av den underliggende trenden og andre indikatorer. Mens B kan ha litt verdi alene, er den best når den brukes sammen med andre indikatorer eller prisanalyser. Klikk her for et live diagram. B og SharpCharts B kan bli funnet i indikatorlisten på SharpCharts. Standardparametrene (20,2) er basert på standardparametrene for Bollinger Bands. Disse kan endres tilsvarende. 20 representerer det enkle glidende gjennomsnittet. 2 representerer antall standardavvik for øvre og nedre bånd. B kan plasseres over, under eller bak prisplottet. Klikk her for å se et levende eksempel på B. Foreslåtte skanninger B Uptrend Scan: Denne skanningen filtrerer ut bestander hvor B er over .80 og MFI bare krysset over 80. Ifølge Bollinger kan disse aksjene starte nye opp svinger. Denne skanningen er bare et utgangspunkt. Videreforbedring og analyse er nødvendig. B Downtrend Scan: Denne skanningen filtrerer ut aksjer hvor B er under .20 og MFI bare krysset under 20. Ifølge Bollinger kan disse aksjene starte nye ned svinger. Denne skanningen er bare et utgangspunkt. Videreforbedring og analyse er nødvendig.

No comments:

Post a Comment